Začít pracovat jako Customer Service Representative na oddělení helpdesku a stát se později Team Leadrem? V Zebře celkem nic neobvyklého. Dostat šanci a pracovat jako Customer Service Manager přímo se zákazníky a partnery napříč Evropou? Pro mě další skvělý krok v kariéře. Později jsem dostala možnost přesunu do obchodního týmu a dnes jsem na pozici Channel Account Manager. Zebra je plná příležitostí, pokud jste připraveni na sobě pracovat a jste otevřeni novým zkušenostem.

Gabriela, Account Manager

Jako odborník na multimédia mám přístup k novinkám. Mohu ovlivnit, jak naši zákazníci a zaměstnanci vnímají nové produkty prostřednictvím mnou vytvořených videí. Během prvního roku jsem úspěšně dokončil několik zajímavých projektů, které rozšířily mé dovednosti. Společnost Zebra je dostatečně velká na to, aby byla uznávanou značkou, ale zároveň si dokáže udržet kulturu malé firmy.

Tomáš, Multimedia Specialist

Ve společnosti jsem začal pracovat na jejím úplném začátku v roce 2005 jako druhý najatý manažer. Moje současná pozice pokrývá více než 70 opravárenských center, servisní eskalace a engineering. Líbí se mi komplexita mojí práce a užívám si řízení týmů na globální úrovni. Jsem naprosto přesvědčen, že jak můj tým, tak i Zebra samotná, vytvářejí příjemné pracovní zázemí. Navíc, Zebra v Brně má v rámci naší korporace mimořádně dobrou reputaci. Je to první společnost, pro kterou pracuji, co skutečně žije firemní kulturou a hodnotami propagovanými vedením společnosti.

Tomáš, Director Quality Assurance

Každý den je novým dobrodružstvím. Mým úkolem je vyvažovat rizika versus výhody a současně maximalizovat využití našich zdrojů. Usilujeme o to, abychom udrželi špičkovou kvalitu služeb, což zahrnuje i taková řešení, která zajistí zachování prodeje v řádu milionů dolarů. Pracuji s týmem, který má společný cíl a vášeň. Oceňujeme různorodou, otevřenou a upřímnou komunikaci. Vzájemně důvěřujeme v profesionalitu každého z nás. Ideální zaměstnanec společnosti Zebra by měl být inovativní a logicky smýšlející osobnost s pozitivním postojem, že všechno jde, když se chce.

Martina, Senior Manager Service Escalation

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Project Specialist for Services

Overview

Project Specialist for Services operating on the Service Escalation Team ensures all projects and special request are managed to excellent professional standards and aligned with Zebra’s core values. Demonstrate ownership of projects and work proactively with stakeholders, management and internal teams, to resolve issues in a timely manner across regions. Develop and deliver customer specific project plans. The ability to resolve moderately complex inquiries and manage escalated projects. The position operates as a Trusted Advisor and support to Zebra’s key internal customers. 

Responsibilities

• Primary contact point for Business team due to any customer service escalation or complain were standard process failed or cannot be used.
• Leading service recovery plans for our critical customers. Coordination of all parties which are involved with the resolution process
• Assisting in problem isolation and analysis. Cooperate with senior technicians and account owners.
• Monitoring of trends and commonly reported problems or issues. Escalation of all issues requiring management awareness and/or assistance
• Develop strong internal relationships critical to the timely and accurate problem isolation and resolution, built upon professional trust and integrity
• Document and track exceptional events that may need investigation that fall outside of normal operating procedures
• Project support for senior project/program managers
• Coordinate customized service delivery plans (i.e. upgrades & refurb) and changes in process flow.
• Prepare financial analysis and cost projections.

Qualifications

Strong leadership skills
Proven ability to lead complex projects in a high stress environment while maintaining a professional composure
Ability to logically analyze complex problems and situations
Minimum 3 years experience in a customer service environment or project support experience
Education: University bachelor degree
Advance skills in full MS Office
Excellent oral and written English skills

Benefits

• Continuous training and development
• Life & pension insurance contribution
• 5 weeks of paid vacation per year
• Contribution to lunches in our canteen
• Fitness program - Multisport card
• Cafeteria program
• Language courses for FREE
• 5 weeks of vacation
• and many others...

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Tereza Svitilova