Mám ráda pozitivní atmosféru v Zebře. Zebra je celosvětová nadnárodní společnost, která stále podporuje progresivní prostředí, nejen ve smyslu profitu společnosti, ale také v rozvoji svých zaměstnanců. Moji kolegové patří v zásadě mezi mé nejlepší přátele. Jsem vděčná, že můžu pracovat v mezinárodním týmu, kde mi každý dává něco ojedinělého a inspiruje mě svou jedinečností a svými znalostmi.

Hana, Senior Customer Support Representative, Non-technical Customer Support

V Zebře jsem začala pracovat na pozici specialisty pro francouzsky hovořící klienty. Za 18 měsíců jsem byla povýšena na seniorskou pozici, kde jsem byla zodpovědná za školení, podporu konkrétních zákazníků a řešení komplexnějších a náročnějších případů. Později jsem se ucházela o interně otevřenou pozici vedoucí na netechnickém oddělení a byla jsem vybrána jako nejvhodnější kandidát. Od té doby řídím tým osmi lidí jako vedoucí týmu Fastrack.

Klára, Supervisor Fastrack

Moje práce není nikdy nudná a nikdy opravdu nevím, co očekávat, když jdu ráno do kanceláře. Pro někoho, kdo je otevřený a kreativní, nebojí se výzev, rád se učí novým věcem a chce pracovat v mezinárodním multikulturním prostředí, je Zebra Technologies perfektním zaměstnavatelem. Pracovní prostředí ve společnosti Zebra je příjemné a nejlepší, ve kterém jsem kdy pracovala. Všichni kolegové jsou milí a vždy ochotní pomoci, pokud mohou.

Jenny, Renewal Operations Lead, EMEA & APAC

Myslím si, že Zebra je v rámci Brna jedna ze společností, která se o své zaměstnance nejvíce zajímá. Není zde tolik omezení jako v jiných korporátních firmách. Řekla bych, že zaměstnanci mají docela volnost v rozhodování a zároveň je tu prostor pro jejich osobní potřeby. Lidé jsou skvělí a ochotní kdykoliv pomoci. Samotná Zebra je velmi dynamickou společností, která nabízí kariérní růst, pokud o něj jevíte zájem. Dokonce i když se nechcete kariérně posouvat na vyšší pozice, stále můžete dělat svou práci a jste uznáváni stejně jako všichni ostatní. Pokud jste ochotní pracovat, Zebra vám pomůže růst.

Zuzana, Customer Experience Lead, Customer Support

Ve společnosti jsem začala pracovat v zákaznickém servisu. Přibližně po roce a půl jsem byla povýšena na seniorskou pozici a po třech letech svého působení jsem zažádala o dočasné zařazení do týmu Incident Managementu a uspěla jsem. Polovinu svého času jsem měla možnost pracovat jako podpora tohoto týmu v oblasti reportingu a analýz, a to po dobu sedmi měsíců. Nedávno jsem byla také povýšena na pozici zástupce vedoucí. Jsem ráda za příležitosti v Zebře.

Pavlína, Customer Experience Lead, Fastrack

Na Zebře se mi líbí příležitosti, které nabízí. Můžete klidně začít na juniorní pozici, a když jste dobří v tom, co děláte, máte příležitost se posunout výš nebo přejít na úplně jiné oddělení ve firmě. Také mám ráda interní a externí školení, která Zebra umožňuje absolvovat. Myslím si, že jsou skutečně dobrá.

Hana, Supervisor Customer Support

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Customer Onboarding Specialist

Overview:

Customer onboarding team is responsible for onboarding related to contractual customers. The Customer Onboarding Specialist I assist with responding to internal and external inquiries, assisting with the management of onboarding including new requests, repairs, ad hoc issues, projects,and global customer requirements.

Responsibilities:

- Assists with the coordination of onboarding new commissioning customers, with an emphasis on process adherence and customer satisfaction
- Serve as a point of contact for repair depots, internal stakeholders, and customers
- Gather customer requirements for new service setup
- Escalates complex problems to senior team members for assistance
- Works with internal tracking tools as required
- May assist with the generation of reports and metrics
- Assists with ad hoc projects on an as needed basis

Qualifications:

- Fluent level of English (written and verbal) 
- Microsoft business applications knowledge including Word, Excel and Outlook
- Customer service values 
- Solid professional work behaviors (attendance, teamwork, time management)
- Strong communication skills (listening, providing clear and concise information, using proper language and grammar)
- Attention to detail
- Result driven approach
- Ability to follow up

We offer:

• Competitive salary and target driven bonuses
• Life & pension insurance contribution
• 5 weeks of paid vacation per year
• Contribution to lunches in our canteen
• Fitness program - Multisport cards
• FREE Language courses
• Cafeteria Portal
• Banking benefits
• Volunteering and Charity programs
• Fruit days
• Modern Offices
• A dynamic and multicultural working environment
• and many others...

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Zuzana Cejpkova