Začít pracovat jako Customer Service Representative na oddělení helpdesku a stát se později Team Leadrem? V Zebře celkem nic neobvyklého. Dostat šanci a pracovat jako Customer Service Manager přímo se zákazníky a partnery napříč Evropou? Pro mě další skvělý krok v kariéře. Později jsem dostala možnost přesunu do obchodního týmu a dnes jsem na pozici Channel Account Manager. Zebra je plná příležitostí, pokud jste připraveni na sobě pracovat a jste otevřeni novým zkušenostem.

Gabriela, Account Manager

Jako odborník na multimédia mám přístup k novinkám. Mohu ovlivnit, jak naši zákazníci a zaměstnanci vnímají nové produkty prostřednictvím mnou vytvořených videí. Během prvního roku jsem úspěšně dokončil několik zajímavých projektů, které rozšířily mé dovednosti. Společnost Zebra je dostatečně velká na to, aby byla uznávanou značkou, ale zároveň si dokáže udržet kulturu malé firmy.

Tomáš, Multimedia Specialist

Ve společnosti jsem začal pracovat na jejím úplném začátku v roce 2005 jako druhý najatý manažer. Moje současná pozice pokrývá více než 70 opravárenských center, servisní eskalace a engineering. Líbí se mi komplexita mojí práce a užívám si řízení týmů na globální úrovni. Jsem naprosto přesvědčen, že jak můj tým, tak i Zebra samotná, vytvářejí příjemné pracovní zázemí. Navíc, Zebra v Brně má v rámci naší korporace mimořádně dobrou reputaci. Je to první společnost, pro kterou pracuji, co skutečně žije firemní kulturou a hodnotami propagovanými vedením společnosti.

Tomáš, Director Quality Assurance

Každý den je novým dobrodružstvím. Mým úkolem je vyvažovat rizika versus výhody a současně maximalizovat využití našich zdrojů. Usilujeme o to, abychom udrželi špičkovou kvalitu služeb, což zahrnuje i taková řešení, která zajistí zachování prodeje v řádu milionů dolarů. Pracuji s týmem, který má společný cíl a vášeň. Oceňujeme různorodou, otevřenou a upřímnou komunikaci. Vzájemně důvěřujeme v profesionalitu každého z nás. Ideální zaměstnanec společnosti Zebra by měl být inovativní a logicky smýšlející osobnost s pozitivním postojem, že všechno jde, když se chce.

Martina, Senior Manager Service Escalation

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Incident System Analyst

Overview

Business Analysts support the operations they are aligned with by providing reporting, interpretation and data-based recommendations to business leaders.

This position will provide oversight and management to the ongoing operational review of reported business issues and enhancements logged in our incident tracking system with the IT support teams.

Responsibilities

• Working directly with business stakeholders, reviews, validates, and updates various internal IT service tickets for break/fix and enhancement requests. Monitors and tracks business and IT resource actions required and confirms incident system of record is being maintained.
• Supports periodic review and prioritization of open IT incidents and enhancements with the global Services business functional leads. Facilitates review of business justification analysis.
• Develops reports and analyzes for data accuracy. Analyzes root quality issues and makes recommendations to more senior staff for resolution. Supports future looking reporting of prioritized IT requests for enhancements.
• Designs reports analyzing data from one or multiple systems to key specifications of more senior staff and business stakeholders.
• Provides analysis on business problems and issues using data from internal and external sources to provide insight to decision-makers.
• Identifies and interprets trends and patterns in datasets to locate influences.
• May be responsible for data governance processes and quality in assigned area of responsibility.

Qualification

Key Skills and Competencies:
• Can synthesize complex data into themes, stories and recommendations
• Beginner systems knowledge in assigned functional areas
• Good knowledge of Business Intelligence (OBI)
• Microsoft Excel – advanced level
• Microsoft PowerPoint – beginner to intermediate
• Presentation skills – basic skills required. Some formal training in public speaking / presentation skills preferred.

We offer:

• Continuous training and development (through external and internal courses)
• 5 weeks of holidays, 2 days off for volunteering
• 5 sick days
• Life & pension insurance contribution
• Contribution to lunches in our canteen
• Fitness program - Multisport cards
• FREE Language courses
• Cafeteria Portal
• Company Kindergarten
• Banking benefits
• Volunteering and Charity programs
• Fruit days
• Modern offices in Technologický park
• Dynamic and multicultural working environment
• and many others...

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Ivana Galbava