Začít pracovat jako Customer Service Representative na oddělení helpdesku a stát se později Team Leadrem? V Zebře celkem nic neobvyklého. Dostat šanci a pracovat jako Customer Service Manager přímo se zákazníky a partnery napříč Evropou? Pro mě další skvělý krok v kariéře. Později jsem dostala možnost přesunu do obchodního týmu a dnes jsem na pozici Channel Account Manager. Zebra je plná příležitostí, pokud jste připraveni na sobě pracovat a jste otevřeni novým zkušenostem.

Gabriela, Account Manager

Jako odborník na multimédia mám přístup k novinkám. Mohu ovlivnit, jak naši zákazníci a zaměstnanci vnímají nové produkty prostřednictvím mnou vytvořených videí. Během prvního roku jsem úspěšně dokončil několik zajímavých projektů, které rozšířily mé dovednosti. Společnost Zebra je dostatečně velká na to, aby byla uznávanou značkou, ale zároveň si dokáže udržet kulturu malé firmy.

Tomáš, Multimedia Specialist

Ve společnosti jsem začal pracovat na jejím úplném začátku v roce 2005 jako druhý najatý manažer. Moje současná pozice pokrývá více než 70 opravárenských center, servisní eskalace a engineering. Líbí se mi komplexita mojí práce a užívám si řízení týmů na globální úrovni. Jsem naprosto přesvědčen, že jak můj tým, tak i Zebra samotná, vytvářejí příjemné pracovní zázemí. Navíc, Zebra v Brně má v rámci naší korporace mimořádně dobrou reputaci. Je to první společnost, pro kterou pracuji, co skutečně žije firemní kulturou a hodnotami propagovanými vedením společnosti.

Tomáš, Director Quality Assurance

Každý den je novým dobrodružstvím. Mým úkolem je vyvažovat rizika versus výhody a současně maximalizovat využití našich zdrojů. Usilujeme o to, abychom udrželi špičkovou kvalitu služeb, což zahrnuje i taková řešení, která zajistí zachování prodeje v řádu milionů dolarů. Pracuji s týmem, který má společný cíl a vášeň. Oceňujeme různorodou, otevřenou a upřímnou komunikaci. Vzájemně důvěřujeme v profesionalitu každého z nás. Ideální zaměstnanec společnosti Zebra by měl být inovativní a logicky smýšlející osobnost s pozitivním postojem, že všechno jde, když se chce.

Martina, Senior Manager Service Escalation

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Business Systems Analyst

Overview

This position is involving frequent interaction with multiple teams within Zebra and key customers. Responsibilities include driving customer return orders of reported product issues during the deployment. 

Responsibilities

 Quality contact for product return orders to be processed in Siebel and Oracle Trilogy system

  • Create and manage product issues and return order cases in Salesforce system.
  • Ensure the solution of product replacement is delivered to customer in timely manner.
  • Ensure that customer return the faulty device to Zebra in timely manner.
  • Work closely with Customer Service, Technical Support, Engineering, Product and Supply Chain team in order to ensure smooth and timely solution deliveries to a customer.
  • Develop strong relationships with internal/external teams.
  • Provide regular reports to the management of the product issues and related orders

Qualifications

  • Ability to logically analyze complex problems and situations
  • BC degree is advantage 
  • Beneficial of at least 1-year experience in a customer service or supply chain environment dealing with customers issues or customer orders.  
  • Advance skills in full MS Office
  • Excellent oral and written English skills, second language is beneficial 
  • Ability to work independently. 
  • Good analytical, problem-solving, decision-making and organizational skills. 
  • Excellent multi-tasking and prioritization skills with an ability to meet established deadlines. 
  • Knowledge of Oracle, Siebel, Salesforce is an advantage but not essential. 

Benefits

• Continuous training and development (through external and internal courses)
• A structured career path: opportunities to advance both horizontally and vertically
• Competitive salary and target driven bonuses
• Life & pension insurance contribution
• 5 weeks of holidays, 1 day off for volunteering
• Contribution to lunches in our canteen
• Fitness program - Multisport cards
• FREE Language courses
• Cafeteria Portal
• Banking benefits
• Volunteering and Charity programs
• Fruit days
• Modern offices in Technologický park
• Dynamic and multicultural working environment
• and many others...

Please, send your CV in English. We are looking forward to your application!

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Tereza Svitilova