Začít pracovat jako Customer Service Representative na oddělení helpdesku a stát se později Team Leadrem? V Zebře celkem nic neobvyklého. Dostat šanci a pracovat jako Customer Service Manager přímo se zákazníky a partnery napříč Evropou? Pro mě další skvělý krok v kariéře. Později jsem dostala možnost přesunu do obchodního týmu a dnes jsem na pozici Channel Account Manager. Zebra je plná příležitostí, pokud jste připraveni na sobě pracovat a jste otevřeni novým zkušenostem.

Gabriela, Account Manager

Jako odborník na multimédia mám přístup k novinkám. Mohu ovlivnit, jak naši zákazníci a zaměstnanci vnímají nové produkty prostřednictvím mnou vytvořených videí. Během prvního roku jsem úspěšně dokončil několik zajímavých projektů, které rozšířily mé dovednosti. Společnost Zebra je dostatečně velká na to, aby byla uznávanou značkou, ale zároveň si dokáže udržet kulturu malé firmy.

Tomáš, Multimedia Specialist

Ve společnosti jsem začal pracovat na jejím úplném začátku v roce 2005 jako druhý najatý manažer. Moje současná pozice pokrývá více než 70 opravárenských center, servisní eskalace a engineering. Líbí se mi komplexita mojí práce a užívám si řízení týmů na globální úrovni. Jsem naprosto přesvědčen, že jak můj tým, tak i Zebra samotná, vytvářejí příjemné pracovní zázemí. Navíc, Zebra v Brně má v rámci naší korporace mimořádně dobrou reputaci. Je to první společnost, pro kterou pracuji, co skutečně žije firemní kulturou a hodnotami propagovanými vedením společnosti.

Tomáš, Director Quality Assurance

Každý den je novým dobrodružstvím. Mým úkolem je vyvažovat rizika versus výhody a současně maximalizovat využití našich zdrojů. Usilujeme o to, abychom udrželi špičkovou kvalitu služeb, což zahrnuje i taková řešení, která zajistí zachování prodeje v řádu milionů dolarů. Pracuji s týmem, který má společný cíl a vášeň. Oceňujeme různorodou, otevřenou a upřímnou komunikaci. Vzájemně důvěřujeme v profesionalitu každého z nás. Ideální zaměstnanec společnosti Zebra by měl být inovativní a logicky smýšlející osobnost s pozitivním postojem, že všechno jde, když se chce.

Martina, Senior Manager Service Escalation

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Senior Supply Chain Planner

Overview

The regional supply chain planning department defines and controls inventory levels to support customer demand whilst achieving company, regional, global and individual metrics and objectives.

As a Supply Chain Planner you will manage the planning and logistics of inbound products from international destinations. You will be accountable for a defined product portfolio, ensuring that supply meets forecast demand.

Responsibilities

- Manage suppliers and logistics providers, building successful business relationships to achieve company objectives.
- Management of incoming supply including tracking, prioritizing and expediting shipments, able to negotiate to prioritise or delay deliveries to best match operational efficiencies and customer demand.
- Placement and management of purchase orders
- Managing inventory / safety stock levels
- Supporting new product implementation and minimizing EOL risks
- Maintain item master database
- Meeting company, regional, global and individual defined metrics:
- On Time Shipment to original promise date and customer request date
- IQR (inventory Quality Ratio) / Excess & Obsolescence
- Inventory turns/value
- Forecast accuracy
- Freight method utilization
- Close cooperation with other business functions to include but not limited to sales, finance and marketing to mitigate constraints, resolve any discrepancies or escalations.
- Actively participate in cross regional planning meetings and support implementation of global process initiatives.
- Assisting other planning members and provide coverage during absence as required.

Qualifications

• Fluent English – written and spoken;
• Experience from Multinational company
• Min 3-5 years of experience in Purchasing or Planning;
• Excellent PC skills, MS Excel advance with the ability to synthesize complex data into themes, stories and recommendations;
• Analytical skills;
• ERP knowledge (Oracle or SAP is an advantage);
• Strong sense of urgency to resolve issues.
• Understand the importance of deadlines, meeting commitments and prioritize
• Excellent communication and presentation skills
• Permission to work in Czech or EU citizenship

Benefits

• Continuous training and development (through external and internal courses)
• A structured career path: opportunities to advance both horizontally and vertically
• Competitive salary and target driven bonuses
• Life & pension insurance contribution
• 5 weeks of holidays, 1 day off for volunteering
• Contribution to lunches in our canteen
• Fitness program - Multisport cards
• FREE Language courses
• Cafeteria Portal
• Banking benefits
• Volunteering and Charity programs
• Fruit days
• Modern offices in Technologický park
• Dynamic and multicultural working environment
• and many others...

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Tereza Svitilova