Začít pracovat jako Customer Service Representative na oddělení helpdesku a stát se později Team Leadrem? V Zebře celkem nic neobvyklého. Dostat šanci a pracovat jako Customer Service Manager přímo se zákazníky a partnery napříč Evropou? Pro mě další skvělý krok v kariéře. Později jsem dostala možnost přesunu do obchodního týmu a dnes jsem na pozici Channel Account Manager. Zebra je plná příležitostí, pokud jste připraveni na sobě pracovat a jste otevřeni novým zkušenostem.

Gabriela, Account Manager

Jako odborník na multimédia mám přístup k novinkám. Mohu ovlivnit, jak naši zákazníci a zaměstnanci vnímají nové produkty prostřednictvím mnou vytvořených videí. Během prvního roku jsem úspěšně dokončil několik zajímavých projektů, které rozšířily mé dovednosti. Společnost Zebra je dostatečně velká na to, aby byla uznávanou značkou, ale zároveň si dokáže udržet kulturu malé firmy.

Tomáš, Multimedia Specialist

Ve společnosti jsem začal pracovat na jejím úplném začátku v roce 2005 jako druhý najatý manažer. Moje současná pozice pokrývá více než 70 opravárenských center, servisní eskalace a engineering. Líbí se mi komplexita mojí práce a užívám si řízení týmů na globální úrovni. Jsem naprosto přesvědčen, že jak můj tým, tak i Zebra samotná, vytvářejí příjemné pracovní zázemí. Navíc, Zebra v Brně má v rámci naší korporace mimořádně dobrou reputaci. Je to první společnost, pro kterou pracuji, co skutečně žije firemní kulturou a hodnotami propagovanými vedením společnosti.

Tomáš, Director Quality Assurance

Každý den je novým dobrodružstvím. Mým úkolem je vyvažovat rizika versus výhody a současně maximalizovat využití našich zdrojů. Usilujeme o to, abychom udrželi špičkovou kvalitu služeb, což zahrnuje i taková řešení, která zajistí zachování prodeje v řádu milionů dolarů. Pracuji s týmem, který má společný cíl a vášeň. Oceňujeme různorodou, otevřenou a upřímnou komunikaci. Vzájemně důvěřujeme v profesionalitu každého z nás. Ideální zaměstnanec společnosti Zebra by měl být inovativní a logicky smýšlející osobnost s pozitivním postojem, že všechno jde, když se chce.

Martina, Senior Manager Service Escalation

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Senior Manager Supply Chain Planning

Overview

The Global Supply Chain Planning Team is responsible for translating the regional demand streams into an executable supply plan. The Team works closely with our Contract Manufacturer(s) to provide a forecast and ensure timely delivery of goods into the regional distribution centers. Supply requirements are moderated by the Team to ensure that inventory positions are appropriate to meet the demand requirements relative to; product lifecycle, inventory on order and in transit, finished goods and inventory quality.

Responsibilities

- Oversees activities related to the purchase of material, material control, inventory control, shipping/receiving and stores functions.
- Develops, implements, and maintains policies, procedures and material control systems.
- Ensures materials are ordered and in stock to meet company requirements, while maintaining acceptable inventory levels.
- Develops material schedules and coordinates the efficient movement of materials with purchasing, production and engineering.
- Reviews and approves consensus demand to drive operating plan
- Overviews and ensures system requirements for safety stock/MRP overdrive are implemented
- May prepare material requirement plans using enterprise resource planning systems.
- Understand supply chain costs and manages key metrics for delivery, freight, and inventory quality.
- Sets operational goals for key metrics. Ensure metrics driven to root causes and process changes implemented where needed
- Responsible for the training, development, and management of talent within organization.

Qualifications

- University or Barchelor's degree
- 12 years of experience on similar position (including 5 years management experience)
- Experience with Services Planning & Materials Management
- Management of Employees in remote regions, working with other cultures
- Strong breadth in Materials management experience including Purchasing, Planning (Strategic & Tactical), New Product Introduction
- Warehousing, Logistics and Manufacturing
- Transportation
- International supply chain experience
- Materials management experience in Engineer to Order, Build to Stock, Build to Order, Assemble to Order supply chain strategies.
- Contract Manufacturing experience including contract management
- Experience leading a global team
- Experience with multiple million dollar operating budgets and finances
- Advanced English - verbal and written communication skills.
- PC skills - Oracle, Excel
- Permission to work in Czech or EU citizenship

Benefits

• Continuous training and development (through external and internal courses)
• A structured career path: opportunities to advance both horizontally and vertically
• Competitive salary and target driven bonuses
• Life & pension insurance contribution
• 5 weeks of holidays, 1 day off for volunteering
• Contribution to lunches in our canteen
• Fitness program - Multisport cards
• FREE Language courses
• Cafeteria Portal
• Banking benefits
• Volunteering and Charity programs
• Fruit days
• Modern offices in Technologický park
• Dynamic and multicultural working environment
• and many others...

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Tereza Svitilova