Začít pracovat jako Customer Service Representative na oddělení helpdesku a stát se později Team Leadrem? V Zebře celkem nic neobvyklého. Dostat šanci a pracovat jako Customer Service Manager přímo se zákazníky a partnery napříč Evropou? Pro mě další skvělý krok v kariéře. Později jsem dostala možnost přesunu do obchodního týmu a dnes jsem na pozici Channel Account Manager. Zebra je plná příležitostí, pokud jste připraveni na sobě pracovat a jste otevřeni novým zkušenostem.

Gabriela, Account Manager

Jako odborník na multimédia mám přístup k novinkám. Mohu ovlivnit, jak naši zákazníci a zaměstnanci vnímají nové produkty prostřednictvím mnou vytvořených videí. Během prvního roku jsem úspěšně dokončil několik zajímavých projektů, které rozšířily mé dovednosti. Společnost Zebra je dostatečně velká na to, aby byla uznávanou značkou, ale zároveň si dokáže udržet kulturu malé firmy.

Tomáš, Multimedia Specialist

Ve společnosti jsem začal pracovat na jejím úplném začátku v roce 2005 jako druhý najatý manažer. Moje současná pozice pokrývá více než 70 opravárenských center, servisní eskalace a engineering. Líbí se mi komplexita mojí práce a užívám si řízení týmů na globální úrovni. Jsem naprosto přesvědčen, že jak můj tým, tak i Zebra samotná, vytvářejí příjemné pracovní zázemí. Navíc, Zebra v Brně má v rámci naší korporace mimořádně dobrou reputaci. Je to první společnost, pro kterou pracuji, co skutečně žije firemní kulturou a hodnotami propagovanými vedením společnosti.

Tomáš, Director Quality Assurance

Každý den je novým dobrodružstvím. Mým úkolem je vyvažovat rizika versus výhody a současně maximalizovat využití našich zdrojů. Usilujeme o to, abychom udrželi špičkovou kvalitu služeb, což zahrnuje i taková řešení, která zajistí zachování prodeje v řádu milionů dolarů. Pracuji s týmem, který má společný cíl a vášeň. Oceňujeme různorodou, otevřenou a upřímnou komunikaci. Vzájemně důvěřujeme v profesionalitu každého z nás. Ideální zaměstnanec společnosti Zebra by měl být inovativní a logicky smýšlející osobnost s pozitivním postojem, že všechno jde, když se chce.

Martina, Senior Manager Service Escalation

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Supply Chain Planner, Senior

Overview

Materials Management team is responsible for securing availability of materials used is EVM repair operations. The team works closely with external repair depots and independent service providers located in EMEA region on demand streams. Supply requirements are moderated by the team to ensure that inventory positions are appropriate to meet the demand requirements relative to Min/Max levels, inventory on order and in transit from regional distribution centers, product life-cycle, quality and special customer requirements and/or projects. The team cooperates with are Global Demand Planners and Buyers, Operations, Order management, Logistics, Finance, Helpdesk, Customer Experience Management teams.

Supply Chain Planner Senior is an eminent role in the team. Beside standard materials planning responsibilities, the person is responsible for development and continuous improvement activities of materials management processes and project management work. It is expected that the senior planner will be extensively supporting and mentoring other team members.

Responsibilities

Materials Management

- Support and actively participate in a deployment of supply chain model in EMEA
- Plan and develop supply schedule to keep sufficient inventory positions in regional warehouses to on-time support all material requirements of repair depots/ customers
- Regularly review demand plan with repair depots/ Operations, Sales/ CEM and adjust supply plan accordingly
- Mitigate constraints impacting supply plan including capacity, transportation, order-management errors
- Monitor open purchase orders to ensure on time deliveries. Work with Order Management to resolve any admin error
- Escalate shortages within the wider supply chain organization and support resolution
- Work with Engineering team and What-to-Order file to order correct prime part and/or to identify possible alternates
- Maintain strong working relationships and communications with repair depots and independent service providers

Process Management

- Develop and select procedures and processes. Lead or participate in process improvement projects
- Continuous improvement and saving projects implementation for his/her area of responsibility
- Evaluate and recommend best in class supply chain solutions

Other Activities

- Perform ad-hoc analysis and participate in cross-functional projects as a representative of supply chain function
- Supervise and mentor colleagues in the team

Qualifications

Preferred Education:

- Master’s degree in business, supply chain, finance or related field

Preferred Work Experience (years):

- 5 - 8 years
- Strong breadth in Materials management experience including Purchasing, Planning (Strategic & Tactical), Manufacturing or Logistics.
- International supply chain experience in Service and/or Manufacturing is a plus
- Experience in EMS/ Contract manufacturing, OEM manufacturing organization in the electronics industry is a plus

Key Skills and Competencies:

- Strong analytical skills required relative to data mining, analyzing and making data-based decisions
- Strong problem-solving abilities
- Experience to create, maintain and continuously improve processes.
- Excellent interpersonal and communication skills
- Ability to work and communicate with cross-functional teams all around the world
- Strong admin skills and systematic approach to day-to-day tasks and assigned duties
- Ability to organize and prioritize work to ensure timely deadlines.
- In-Depth Oracle knowledge
- Proficient computer skills – required advanced user knowledge of Microsoft Office programs – primarily Excel and Access

Benefits

• Continuous training and development (through external and internal courses)
• A structured career path: opportunities to advance both horizontally and vertically
• Competitive salary and target driven bonuses
• Life & pension insurance contribution
• 5 weeks of holidays, 1 day off for volunteering
• Contribution to lunches in our canteen
• Fitness program - Multisport cards
• FREE Language courses
• Cafeteria Portal
• Banking benefits
• Volunteering and Charity programs
• Fruit days
• Modern offices in Technologický park
• Dynamic and multicultural working environment
• and many others...

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Tereza Svitilova