Vzhledem k mému studiu jsem potřebovala flexibilní pracovní dobu. Do Zebra Technologies jsem nastoupila na oddělení závazků (Accounts Payable) na začátku prvního ročníku magisterského studia. S účetnictvím jsem neměla žádné zkušenosti, ale potřebné znalosti jsem získala díky zaškolení a praxi, kterou mi Zebra umožnila. Pak jsem začala pracovat na plný úvazek, a po třech letech se rozhodla získat nové zkušenosti a byla přijata na pozici asistentky ředitele zákaznického oddělení. Panuje tu přátelské prostředí, ve kterém je radost pracovat.

Monika, Assistant of Director

Nastoupila jsem ve společnosti Zebra jako specialista na fakturace. Po roce se zde objevila příležitost posunout se do týmu pohledávek (Accounts Receivable team). Díky tomu jsem se naučila novým věcem, měla více zodpovědnosti a pracovala na projektech, které mi pomohly vyrůst do vedoucí pozice v rámci týmu. Jsem pyšná, že jsem součástí společnosti, která mi dává příležitosti pro osobní rozvoj, podporuje mě a poskytuje mi prostor zlepšovat své profesní dovednosti a znalosti.

Aleksandra, Payroll Manager

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Finance supervisor

Overview

In the Czech Republic, Zebra Technologies follows the tradition of Motorola Solutions' business sector. We are a global leading brand in supporting an extensive portfolio of solutions including barcode printers, barcode scanners, RFID technology, mobile computers in more than 100 countries all over the world. From 2004, Brno Shared Service Center is a hub of excellence for Zebra globally, providing from the customer care and technical support, supply chain and order management, marketing, contracts processing to finance&accounting. In our offices, you can meet people from over 30 countries and hear more than 10 European languages. 

Join the Zebra Finance Shared Service Center (“FSSC”) in Brno with over 100 employees!

Responsibilities

Leading team of 5 accountants – support, develop, motivate
Monthly close for European entities
cooperation with external providers on preparation of annual accounts and corporate Income Tax Return
cross department communication (US, UK)
responsibility for global fixed assets
experience from international environment – advantage

Qualifications

Master degree in Finance, Economics
active usage of English
experience with accounting, audit or controlling or similar
ACCA, CIMA or similar – advantage
Ability to lead and motivate the teamFlexible, learning quickly, good problem-solving skills

Benefits

Competitive financial recognition
Annual Bonus (10 percent of the total annual salary)
Flexible working hours
5 weeks of holidays, 1 day off for volunteering
5 sick days
External and internal trainings: hard and soft skills
Free language courses
Cafeteria benefit system, Multisport card
Pension scheme and life insurance
Mobile phone
Meal vouchers
Dynamic and multicultural working environment
Talent development programs and opportunities to advance your carrier

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Veronika Hybášková