Začít pracovat jako Customer Service Representative na oddělení helpdesku a stát se později Team Leadrem? V Zebře celkem nic neobvyklého. Dostat šanci a pracovat jako Customer Service Manager přímo se zákazníky a partnery napříč Evropou? Pro mě další skvělý krok v kariéře. Později jsem dostala možnost přesunu do obchodního týmu a dnes jsem na pozici Channel Account Manager. Zebra je plná příležitostí, pokud jste připraveni na sobě pracovat a jste otevřeni novým zkušenostem.

Gabriela, Account Manager

Jako odborník na multimédia mám přístup k novinkám. Mohu ovlivnit, jak naši zákazníci a zaměstnanci vnímají nové produkty prostřednictvím mnou vytvořených videí. Během prvního roku jsem úspěšně dokončil několik zajímavých projektů, které rozšířily mé dovednosti. Společnost Zebra je dostatečně velká na to, aby byla uznávanou značkou, ale zároveň si dokáže udržet kulturu malé firmy.

Tomáš, Multimedia Specialist

Ve společnosti jsem začal pracovat na jejím úplném začátku v roce 2005 jako druhý najatý manažer. Moje současná pozice pokrývá více než 70 opravárenských center, servisní eskalace a engineering. Líbí se mi komplexita mojí práce a užívám si řízení týmů na globální úrovni. Jsem naprosto přesvědčen, že jak můj tým, tak i Zebra samotná, vytvářejí příjemné pracovní zázemí. Navíc, Zebra v Brně má v rámci naší korporace mimořádně dobrou reputaci. Je to první společnost, pro kterou pracuji, co skutečně žije firemní kulturou a hodnotami propagovanými vedením společnosti.

Tomáš, Director Quality Assurance

Každý den je novým dobrodružstvím. Mým úkolem je vyvažovat rizika versus výhody a současně maximalizovat využití našich zdrojů. Usilujeme o to, abychom udrželi špičkovou kvalitu služeb, což zahrnuje i taková řešení, která zajistí zachování prodeje v řádu milionů dolarů. Pracuji s týmem, který má společný cíl a vášeň. Oceňujeme různorodou, otevřenou a upřímnou komunikaci. Vzájemně důvěřujeme v profesionalitu každého z nás. Ideální zaměstnanec společnosti Zebra by měl být inovativní a logicky smýšlející osobnost s pozitivním postojem, že všechno jde, když se chce.

Martina, Senior Manager Service Escalation

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Business Analyst

Overview

As Business Analyst you will execute analysis of business problems to be solved with automated systems and participate in technology needs assessments to determine where improvements can be made.

Responsibilities

• Working directly with business stakeholders, designs a limited variety of moderately complex reports using data from one or multiple systems to specifications. Delivers report in format to aid business stakeholder interpretation (pivot tables, graphs, etc)
• Reviews existing reports for data accuracy. Proposes resolutions for quality issues of limited scope to more senior level analysts / supervisor and escalates complex quality issues to supervisor or senior staff for resolution.
• Uses data methodologies and business acumen to generate recommendations to moderately complex problems to review with supervisor / senior analyst.
• Identifies and interprets trends and patterns in datasets to locate influences.
• May be responsible for data governance processes and quality in assigned area of responsibility

Qualification

Preferred Education:
o Bachelor’s degree

Preferred Work Experience (years):
o At least 2+ years of directly related work experience

Key Skills and Competencies:
o Microsoft Excel – advanced level (pivot tables, graphs, VLOOKUP and other functions...)
o Can synthesize complex data into themes, stories and recommendations
o Intermediate systems knowledge in assigned functional area
o Can present data in a visually compelling format to help business stakeholders understand the issues, possibilities and recommendations
o Microsoft PowerPoint - intermediate
o Presentation skills – intermediate skills required. Some formal training in public speaking / presentation skills preferred.

We offer:

• Continuous training and development (through external and internal courses)
• 5 weeks of holidays, 1 day off for volunteering
• 5 days of sick days
• Life & pension insurance contribution
• Contribution to lunches in our canteen
• Fitness program - Multisport cards
• FREE Language courses
• Cafeteria Portal
• Banking benefits
• Volunteering and Charity programs
• Fruit days
• Modern offices in Technologický park
• Dynamic and multicultural working environment
• and many others...

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Ivana Galbava