Začít pracovat jako Customer Service Representative na oddělení helpdesku a stát se později Team Leadrem? V Zebře celkem nic neobvyklého. Dostat šanci a pracovat jako Customer Service Manager přímo se zákazníky a partnery napříč Evropou? Pro mě další skvělý krok v kariéře. Později jsem dostala možnost přesunu do obchodního týmu a dnes jsem na pozici Channel Account Manager. Zebra je plná příležitostí, pokud jste připraveni na sobě pracovat a jste otevřeni novým zkušenostem.

Gabriela, Account Manager

Jako odborník na multimédia mám přístup k novinkám. Mohu ovlivnit, jak naši zákazníci a zaměstnanci vnímají nové produkty prostřednictvím mnou vytvořených videí. Během prvního roku jsem úspěšně dokončil několik zajímavých projektů, které rozšířily mé dovednosti. Společnost Zebra je dostatečně velká na to, aby byla uznávanou značkou, ale zároveň si dokáže udržet kulturu malé firmy.

Tomáš, Multimedia Specialist

Ve společnosti jsem začal pracovat na jejím úplném začátku v roce 2005 jako druhý najatý manažer. Moje současná pozice pokrývá více než 70 opravárenských center, servisní eskalace a engineering. Líbí se mi komplexita mojí práce a užívám si řízení týmů na globální úrovni. Jsem naprosto přesvědčen, že jak můj tým, tak i Zebra samotná, vytvářejí příjemné pracovní zázemí. Navíc, Zebra v Brně má v rámci naší korporace mimořádně dobrou reputaci. Je to první společnost, pro kterou pracuji, co skutečně žije firemní kulturou a hodnotami propagovanými vedením společnosti.

Tomáš, Director Quality Assurance

Každý den je novým dobrodružstvím. Mým úkolem je vyvažovat rizika versus výhody a současně maximalizovat využití našich zdrojů. Usilujeme o to, abychom udrželi špičkovou kvalitu služeb, což zahrnuje i taková řešení, která zajistí zachování prodeje v řádu milionů dolarů. Pracuji s týmem, který má společný cíl a vášeň. Oceňujeme různorodou, otevřenou a upřímnou komunikaci. Vzájemně důvěřujeme v profesionalitu každého z nás. Ideální zaměstnanec společnosti Zebra by měl být inovativní a logicky smýšlející osobnost s pozitivním postojem, že všechno jde, když se chce.

Martina, Senior Manager Service Escalation

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Business Analyst Junior

Overview

The scope responsibilities of Business Process Analyst include providing support to internal/external customers, creating repair related analysis and maintaining regular reports automatically delivered to customers. Primary focus is on delivering analysis and measuring quality performance metrics on customer and product level.

Responsibilities

- Maintain data accuracy in line with global and regional definitions
- Report and provide analysis on a regular basis for internal and external customers
- Creating ad hoc analysis based on specific requirements
- Validation of reports and analysis
- Review regular reports with customer to make sure the requirement is still valid and accurate
- Cooperate with Customer Experience Managers to maintain customer reports per their needs
- Daily communication with internal/external customers and other departments within company

Qualifications

- Advanced knowledge of MS Excel
- knowledge of advanced functions and ability to analyze complex data is essential
- Analytical skills
- Intermediate English (level B2)
- Team player
- OBIEE or similar reposting tool is advantage
- Ability to work with systems and data entry skills
- Detailed oriented personality

Benefits

• Continuous training and development (through external and internal courses)
• A structured career path: opportunities to advance both horizontally and vertically
• Competitive salary and target driven bonuses
• Life & pension insurance contribution
• 5 weeks of holidays
• 5 sick days
• Contribution to lunches in our canteen
• Fitness program - Multisport cards
• FREE Language courses
• Cafeteria Portal
• Banking benefits
• Volunteering and Charity programs (1 day off for volunteering)
• Fruit days
• Modern offices in Technologický park
• Dynamic and multicultural working environment
• and many others...

Please, send your CV in English. We are looking forward to your application!

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Tereza Svitilova