Začít pracovat jako Customer Service Representative na oddělení helpdesku a stát se později Team Leadrem? V Zebře celkem nic neobvyklého. Dostat šanci a pracovat jako Customer Service Manager přímo se zákazníky a partnery napříč Evropou? Pro mě další skvělý krok v kariéře. Později jsem dostala možnost přesunu do obchodního týmu a dnes jsem na pozici Channel Account Manager. Zebra je plná příležitostí, pokud jste připraveni na sobě pracovat a jste otevřeni novým zkušenostem.

Gabriela, Account Manager

Jako odborník na multimédia mám přístup k novinkám. Mohu ovlivnit, jak naši zákazníci a zaměstnanci vnímají nové produkty prostřednictvím mnou vytvořených videí. Během prvního roku jsem úspěšně dokončil několik zajímavých projektů, které rozšířily mé dovednosti. Společnost Zebra je dostatečně velká na to, aby byla uznávanou značkou, ale zároveň si dokáže udržet kulturu malé firmy.

Tomáš, Multimedia Specialist

Ve společnosti jsem začal pracovat na jejím úplném začátku v roce 2005 jako druhý najatý manažer. Moje současná pozice pokrývá více než 70 opravárenských center, servisní eskalace a engineering. Líbí se mi komplexita mojí práce a užívám si řízení týmů na globální úrovni. Jsem naprosto přesvědčen, že jak můj tým, tak i Zebra samotná, vytvářejí příjemné pracovní zázemí. Navíc, Zebra v Brně má v rámci naší korporace mimořádně dobrou reputaci. Je to první společnost, pro kterou pracuji, co skutečně žije firemní kulturou a hodnotami propagovanými vedením společnosti.

Tomáš, Director Quality Assurance

Každý den je novým dobrodružstvím. Mým úkolem je vyvažovat rizika versus výhody a současně maximalizovat využití našich zdrojů. Usilujeme o to, abychom udrželi špičkovou kvalitu služeb, což zahrnuje i taková řešení, která zajistí zachování prodeje v řádu milionů dolarů. Pracuji s týmem, který má společný cíl a vášeň. Oceňujeme různorodou, otevřenou a upřímnou komunikaci. Vzájemně důvěřujeme v profesionalitu každého z nás. Ideální zaměstnanec společnosti Zebra by měl být inovativní a logicky smýšlející osobnost s pozitivním postojem, že všechno jde, když se chce.

Martina, Senior Manager Service Escalation

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Campaign Systems & Analytics

Overview

The primary purpose of the Campaign Systems & Analytics Specialist II is to create, execute, monitor and report automated online marketing campaigns. This role will be a power user of both Eloqua and Salesforce.com focused on campaign automation, tracking and reporting within these two systems.This role requires someone who has experience building customer relationships through marketing automation and translating strategies into effective marketing automation workflows. This role will research trends and best practices for content marketing and automation to provide insight in an analytics-driven environment. This role will provide innovations in a test-and-learn environment, will be comfortable working independently,has the drive to be self-directed,and will care about the customer experience and journey for our clients’ brands.

Responsibilities

Create and deploy marketing automation campaigns including testing, optimizing and reporting to ensure programs are meeting pre-defined goals
Advise during the creation, testing, updating and reporting of automated and trigger-based marketing programs, including lead nurturing and lead scoring programs
Assist with the creation and maintenance of HTML emails, online forms, landing pages, monthly e-newsletters, etc.
Continuously analyze operational processes to find and implement new efficiencies
Manage, maintain, and securely protect the integrity oft he MAP (Marketing Automation Program) system and its integrated technologies
Monitor contactable end-user database
Provide insights to campaign managers to optimize integrated global and regional campaigns

Qualifications

Bachelor’s degree in related field
2-5 years of relevant marketing automation experience using an automation tool, such as Eloqua. Experience preferred in a B2B environment
Strong knowledge of all areas within a MAP and lead management systems (Eloqua preferred) and how they align with other integrated technologies including; Emails, Landing Pages, Dynamic Content, Segments, Contacts, Campaigns, Reporting, etc.while following best practices for optimal performance
Strong partnering with internal and external leadership, including effective interlock with appropriate SME/campaign/marketing specialists
Good understanding of relational data structure
Self-sufficient individual with a proven track record of obtaining desired results, both individually and within a team
Strong project management expertise with the ability to manage multiple projects with similar deadlines
Demand generation and buyer journey principles
Must have a good understanding of the Web and Web technology (HTML, basic CSS) including a firm understanding of relational data structure with the ability and desire to expand current technical skill-set

We offer:

- Continuous training and development 

- Competitive salary and target driven bonuses

- Life & pension insurance contribution

- 5 weeks of paid vacation per year

- 5 sick days

- Contribution to lunches in our canteen

- Fitness program - Multisport cards

- FREE Language courses

- Cafeteria Portal

- Banking benefits

- Volunteering and Charity programs

- Fruit days

- Modern Offices

- A dynamic and multicultural working environment

- and many others...

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Nikola Otáhalová