Začít pracovat jako Customer Service Representative na oddělení helpdesku a stát se později Team Leadrem? V Zebře celkem nic neobvyklého. Dostat šanci a pracovat jako Customer Service Manager přímo se zákazníky a partnery napříč Evropou? Pro mě další skvělý krok v kariéře. Později jsem dostala možnost přesunu do obchodního týmu a dnes jsem na pozici Channel Account Manager. Zebra je plná příležitostí, pokud jste připraveni na sobě pracovat a jste otevřeni novým zkušenostem.

Gabriela, Account Manager

Jako odborník na multimédia mám přístup k novinkám. Mohu ovlivnit, jak naši zákazníci a zaměstnanci vnímají nové produkty prostřednictvím mnou vytvořených videí. Během prvního roku jsem úspěšně dokončil několik zajímavých projektů, které rozšířily mé dovednosti. Společnost Zebra je dostatečně velká na to, aby byla uznávanou značkou, ale zároveň si dokáže udržet kulturu malé firmy.

Tomáš, Multimedia Specialist

Ve společnosti jsem začal pracovat na jejím úplném začátku v roce 2005 jako druhý najatý manažer. Moje současná pozice pokrývá více než 70 opravárenských center, servisní eskalace a engineering. Líbí se mi komplexita mojí práce a užívám si řízení týmů na globální úrovni. Jsem naprosto přesvědčen, že jak můj tým, tak i Zebra samotná, vytvářejí příjemné pracovní zázemí. Navíc, Zebra v Brně má v rámci naší korporace mimořádně dobrou reputaci. Je to první společnost, pro kterou pracuji, co skutečně žije firemní kulturou a hodnotami propagovanými vedením společnosti.

Tomáš, Director Quality Assurance

Každý den je novým dobrodružstvím. Mým úkolem je vyvažovat rizika versus výhody a současně maximalizovat využití našich zdrojů. Usilujeme o to, abychom udrželi špičkovou kvalitu služeb, což zahrnuje i taková řešení, která zajistí zachování prodeje v řádu milionů dolarů. Pracuji s týmem, který má společný cíl a vášeň. Oceňujeme různorodou, otevřenou a upřímnou komunikaci. Vzájemně důvěřujeme v profesionalitu každého z nás. Ideální zaměstnanec společnosti Zebra by měl být inovativní a logicky smýšlející osobnost s pozitivním postojem, že všechno jde, když se chce.

Martina, Senior Manager Service Escalation

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Pre-Sales Specialist

Overview

In your role of Pre-Sales (lead generation) Specialist, you will be a central point of contact for Zebra Technologies‘ customers within EMEA region coming to us from
zebra.com and the pre-sales consultant for prospective Zebra customers.

Responsibilities

Working in a fast-paced, busy support & contact center environment, you will
be tasked with:

• Handling pre-sales end-user enquiries made through various means like chat,
email, phone call or web-form with focus on pre-sales consultancy and sales
lead generation
• Ensuring Sales team and Zebra’s partners receive qualified and
comprehensive leads
• Coordinating with Sales team and partners to ensure all leads are followed up
in a timely manner
• Ensuring maximum compliance, quality of lead data, maintaining a self-motivated
attitude towards KPIs and professional manner

Qualification

• Preferred Work Experience (years): Position suitable for graduates
• Common sense with excellent customer oriented skills
• Strong communication & interpersonal skills; both spoken and written
• Action-oriented
• High level of enthusiasm, a strong work ethic, and highly self-motivated
• Excellent time and task management with the ability to multitask
• Calm and assured manner with the ability to deliver results under pressure
both as an individual and as part of a team
• Ability to handle a fast-paced environment and challenging workload
• Natural atitude for technology
• Experience in customer support or call center is a plus

Language skills:
• Fluent in English and any of the following languages:
German/Russian/Turkish/French/Italian/Arabic

We offer:

• 5 weeks of holidays, 2 days off for volunteering
• 5 sick days
• Continuous training and development - soft and hard skills courses, development program for managers, etc.
• A structured career path: opportunities to advance both horizontally and vertically
• Life & pension insurance contribution
• Lunch contributions
• Multisport cards
• FREE Language courses
• Cafeteria Portal
• Home offices and flexible working hours
• Employee events- sporting events, team events, parties
• Company Kindergarten
• Banking benefits
• Volunteering and Charity programs
• Fruit days
• Dynamic and multicultural working environment
• and many others...

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Ivana Galbava