Pro společnost Zebra jsem začal pracovat jako specialista technické podpory Level 1 pro zcela novou produktovou řadu. Brzy jsem se stal mentorem týmu a v důsledku toho byl povýšen do seniornější role. Po více než 1,5letém působení na pozici hlavní kontaktní osoby regionu EMEA pro specifické produkty jsem zatoužil více se věnovat obchodní činnosti. Nejprve jsem tedy zastával funkci Business Development Advisora a zodpovídal za využití nových obchodních příležitostí v rámci vztahů se zákazníky i globálními partnery a poté jsem se posunul na obchodní pozici.

Eric, Channel Manager

Moje první práce v Zebře byla v týmu specializujícím se na administraci smluv. Zhruba po roce se objevilo volné místo v týmu technické podpory Level 1, zkusil jsem štěstí tam a zafungovalo to. Tato práce byla vším, co jsem si jen mohl přát. Po zhruba dvou letech jsem byl připraven posunout se na další úroveň v oblasti technické podpory. Připojit se k týmu Level 2 o pár let později tak bylo pro mne přirozeným krokem. Před 3 lety jsem se stal vedoucím týmu a později manažerem týmu L2. Byla to sice velká změna, ale stále mám ze svojí práce velkou radost – můžeme pozitivně ovlivňovat životy lidí kolem nás.

Henrich, Manager Technical Support

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

IT Support Junior

Overview

IT Support develops and provides solution for technical support to employees for network infrastructure and internal desktop systems software and hardware.

Since its founding in 1969 Zebra Technologies has become a global company whose products are helping in more than 100 countries all over the world. In 2014, Zebra acquired the enterprise business of Motorola Solutions, thus expanding its portfolio. Zebra is now a leading brand in barcode printers, barcode scanners, RFID technology, handheld computers, wireless solutions and many more. We tailor to the needs of our customers drawing on our long-standing experience involving innovation, quality and vision.

Responsibilities

Essential Duties and Responsibilities:

• Work within the Zebra EMEA End User Support Team on IT tickets raised for Brno and the rest of EMEA.
• Direct end-user (employees) support via phone, Skype and face-to-face.
• Assist Compute, Network, Telco and Cloud Administrators.
• Build, configuration, repair and issuing of laptop/desktop PC’s for Zebra staff.
• Software installation and configuration on laptop/desktop PC’s.
• IT asset maintenance, issue and recovery

Qualifications

• students of Bachelor or Master degree - Information Technology, Economics
• English on C1 level
• Advanced knowledge of applicable IT systems/applications
• Good eye for details
• Strong communication skills to effectively work with others
• Demonstrated ability to solve end user issues
• Advanced technical experience
• Manages in a fast-paced, high growth, rapidly changing environment

Benefits

- 5 weeks of paid vacation per year
- 5 sick days
- Continuous training and development (courses in IT, networking, management etc.)
- Competitive salary and target driven bonuses
- Life & pension insurance contribution
- Contribution to lunches in our canteen
- Fitness program - Multisport cards
- FREE Language courses
- Cafeteria Portal
- Banking benefits
- Volunteering and Charity programs
- Fruit days
- Modern Offices
- A dynamic and multicultural working environment
- and many others...

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Tereza Svitilova