Mám ráda pozitivní atmosféru v Zebře. Zebra je celosvětová nadnárodní společnost, která stále podporuje progresivní prostředí, nejen ve smyslu profitu společnosti, ale také v rozvoji svých zaměstnanců. Moji kolegové patří v zásadě mezi mé nejlepší přátele. Jsem vděčná, že můžu pracovat v mezinárodním týmu, kde mi každý dává něco ojedinělého a inspiruje mě svou jedinečností a svými znalostmi.

Hana, Senior Customer Support Representative, Non-technical Customer Support

V Zebře jsem začala pracovat na pozici specialisty pro francouzsky hovořící klienty. Za 18 měsíců jsem byla povýšena na seniorskou pozici, kde jsem byla zodpovědná za školení, podporu konkrétních zákazníků a řešení komplexnějších a náročnějších případů. Později jsem se ucházela o interně otevřenou pozici vedoucí na netechnickém oddělení a byla jsem vybrána jako nejvhodnější kandidát. Od té doby řídím tým osmi lidí jako vedoucí týmu Fastrack.

Klára, Supervisor Fastrack

Moje práce není nikdy nudná a nikdy opravdu nevím, co očekávat, když jdu ráno do kanceláře. Pro někoho, kdo je otevřený a kreativní, nebojí se výzev, rád se učí novým věcem a chce pracovat v mezinárodním multikulturním prostředí, je Zebra Technologies perfektním zaměstnavatelem. Pracovní prostředí ve společnosti Zebra je příjemné a nejlepší, ve kterém jsem kdy pracovala. Všichni kolegové jsou milí a vždy ochotní pomoci, pokud mohou.

Jenny, Renewal Operations Lead, EMEA & APAC

Myslím si, že Zebra je v rámci Brna jedna ze společností, která se o své zaměstnance nejvíce zajímá. Není zde tolik omezení jako v jiných korporátních firmách. Řekla bych, že zaměstnanci mají docela volnost v rozhodování a zároveň je tu prostor pro jejich osobní potřeby. Lidé jsou skvělí a ochotní kdykoliv pomoci. Samotná Zebra je velmi dynamickou společností, která nabízí kariérní růst, pokud o něj jevíte zájem. Dokonce i když se nechcete kariérně posouvat na vyšší pozice, stále můžete dělat svou práci a jste uznáváni stejně jako všichni ostatní. Pokud jste ochotní pracovat, Zebra vám pomůže růst.

Zuzana, Customer Experience Lead, Customer Support

Ve společnosti jsem začala pracovat v zákaznickém servisu. Přibližně po roce a půl jsem byla povýšena na seniorskou pozici a po třech letech svého působení jsem zažádala o dočasné zařazení do týmu Incident Managementu a uspěla jsem. Polovinu svého času jsem měla možnost pracovat jako podpora tohoto týmu v oblasti reportingu a analýz, a to po dobu sedmi měsíců. Nedávno jsem byla také povýšena na pozici zástupce vedoucí. Jsem ráda za příležitosti v Zebře.

Pavlína, Customer Experience Lead, Fastrack

Na Zebře se mi líbí příležitosti, které nabízí. Můžete klidně začít na juniorní pozici, a když jste dobří v tom, co děláte, máte příležitost se posunout výš nebo přejít na úplně jiné oddělení ve firmě. Také mám ráda interní a externí školení, která Zebra umožňuje absolvovat. Myslím si, že jsou skutečně dobrá.

Hana, Supervisor Customer Support

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Customer Support with German

Overview

Zebra Technologies is an equal opportunity employer committed to a diverse and inclusive work environment. Zebra is diversifying every day working life with fun events. With our "dress for your day" philosophy, we are a pioneer among corporates because you can come in attire that is comfortable for you.

We have an opportunity for a customer support representative to join our outstanding team supporting central languages – German, Polish, and Czech/Slovak. We´d love to find someone with the ability to learn quickly and coordinate information effectively to generate deep customer insights. Your responsibility will include administrating our internal system and providing support to our partners and business customers when placing their orders for repairs.

Responsibilities

• Respond to customer inquiries regarding order status, invoices, etc.
• Cooperate with other team members on solving repair issues
• Coordinate and manage the process of returning the faulty units from Business partners in collaboration with CEMs (Account Managers), Repair Centers and Finance to keep the number of buffer units sufficient to support all service contracts
• Contributes to process/service improvement through identification of opportunity areas and proactive contribution to improvement discussions
• Tackle with simple customer problems
• Intensify complex questions to more senior representatives

Qualifications

• You are proficient in German and English
• You have already dealt with customer issues
• You are a great teammate
• You love to work with people
• You are talkative and willing to learn new things

Benefits

• 5 weeks of vacation, 5 sick days and 2 volunteer days paid off
• Multisport card with 75% covered by Zebra
• Training and personal development in soft skills and hard skills, access to our internal learning portal at all times and also internal career opportunities among Zebra departments (job rotation and guest programs)
• Free language courses
• Benefit plus card with cafeteria system
• Annual bonuses based on financial results
• Yearly salary increase according to individual performance
• Free beverages and fruit days (coffee, tea, milk available in our kitchenette)
• Meal contribution
• Life & Pension insurance contribution
• Company preschool (in Czech or in English)
• Discount at our partners (T-Mobile, Banks, HP, Dell, Microsoft Office)

About Zebra

Zebra is a US business that has been established for 50 years and sells innovative technology solutions within barcode and product identification. That means RFID, barcode scanners, printers, data analytics and software. We employ over 7,000 people across 100 locations in 50 countries.

Our solutions are used by BMW, Amazon, DHL, Tesco’s and numerous hospitals around the world and even the NFL! Zebra in Brno was awarded as a TOP employer of the year 2018 in Jihomoravsky kraj and also ABSL Diamonds Awards 2019 for innovations.

Please, send your CV in English. We are looking forward to your application!

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Tereza Svitilova