Mám ráda pozitivní atmosféru v Zebře. Zebra je celosvětová nadnárodní společnost, která stále podporuje progresivní prostředí, nejen ve smyslu profitu společnosti, ale také v rozvoji svých zaměstnanců. Moji kolegové patří v zásadě mezi mé nejlepší přátele. Jsem vděčná, že můžu pracovat v mezinárodním týmu, kde mi každý dává něco ojedinělého a inspiruje mě svou jedinečností a svými znalostmi.

Hana, Senior Customer Support Representative, Non-technical Customer Support

V Zebře jsem začala pracovat na pozici specialisty pro francouzsky hovořící klienty. Za 18 měsíců jsem byla povýšena na seniorskou pozici, kde jsem byla zodpovědná za školení, podporu konkrétních zákazníků a řešení komplexnějších a náročnějších případů. Později jsem se ucházela o interně otevřenou pozici vedoucí na netechnickém oddělení a byla jsem vybrána jako nejvhodnější kandidát. Od té doby řídím tým osmi lidí jako vedoucí týmu Fastrack.

Klára, Supervisor Fastrack

Moje práce není nikdy nudná a nikdy opravdu nevím, co očekávat, když jdu ráno do kanceláře. Pro někoho, kdo je otevřený a kreativní, nebojí se výzev, rád se učí novým věcem a chce pracovat v mezinárodním multikulturním prostředí, je Zebra Technologies perfektním zaměstnavatelem. Pracovní prostředí ve společnosti Zebra je příjemné a nejlepší, ve kterém jsem kdy pracovala. Všichni kolegové jsou milí a vždy ochotní pomoci, pokud mohou.

Jenny, Renewal Operations Lead, EMEA & APAC

Myslím si, že Zebra je v rámci Brna jedna ze společností, která se o své zaměstnance nejvíce zajímá. Není zde tolik omezení jako v jiných korporátních firmách. Řekla bych, že zaměstnanci mají docela volnost v rozhodování a zároveň je tu prostor pro jejich osobní potřeby. Lidé jsou skvělí a ochotní kdykoliv pomoci. Samotná Zebra je velmi dynamickou společností, která nabízí kariérní růst, pokud o něj jevíte zájem. Dokonce i když se nechcete kariérně posouvat na vyšší pozice, stále můžete dělat svou práci a jste uznáváni stejně jako všichni ostatní. Pokud jste ochotní pracovat, Zebra vám pomůže růst.

Zuzana, Customer Experience Lead, Customer Support

Ve společnosti jsem začala pracovat v zákaznickém servisu. Přibližně po roce a půl jsem byla povýšena na seniorskou pozici a po třech letech svého působení jsem zažádala o dočasné zařazení do týmu Incident Managementu a uspěla jsem. Polovinu svého času jsem měla možnost pracovat jako podpora tohoto týmu v oblasti reportingu a analýz, a to po dobu sedmi měsíců. Nedávno jsem byla také povýšena na pozici zástupce vedoucí. Jsem ráda za příležitosti v Zebře.

Pavlína, Customer Experience Lead, Fastrack

Na Zebře se mi líbí příležitosti, které nabízí. Můžete klidně začít na juniorní pozici, a když jste dobří v tom, co děláte, máte příležitost se posunout výš nebo přejít na úplně jiné oddělení ve firmě. Také mám ráda interní a externí školení, která Zebra umožňuje absolvovat. Myslím si, že jsou skutečně dobrá.

Hana, Supervisor Customer Support

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Senior Business Analyst and Project Manager

OVERVIEW

The role will be responsible for the planning, development and implementation of projects within the sales portfolio. The role will require individuals to translate business problems into detailed Business Requirements, User Experience, and Functional Design along with leading the project implementations from concept to adoption in the project cycle. Within the role you will be validating Functional Requirements, creating User Test Scripts, running CRP session, creating Data Migration Plans, delivering Training and providing tools support.

The role will work closely with cross function teams including sales, marketing, finance and sales operations to ensure an integrated experience is provided to our customers.

RESPONSIBILITIES

• Manage a portfolio of projects within a workstream
• Define and own the business requirements, design, user stories and business processes for projects for sales and partners
• Manage and own the implementation of projects from Concept to Post Go Live Support that are assigned to you
• Develop training material, provide training and drive adoption for projects implemented
• Manage a virtual team across the different regions on initiatives
• Build Standard Operating Procedures
• Research and recommend innovative ways to drive productivity to our sellers
• Identify Productivity gaps within the sales tools and drive resolutions
• Define communication and change management plans for projects
• Create system mocks up to show the art of the possible in the technology
• Develop Reports as needed on ad-hoc basis

QUALIFICATIONS

• 3+ years of applicable work experience (Project Management
Experience and Sales Operations)
• Business Process Mapping and Business Analyst Experience
• Understanding of the Salesforce.com and connected sales tools eco-systems
• Strong Analytical Skills
• Critical business problem solving and SFDC CRM deployment knowledge is
required.
• Experience in planning and deployment of sales tools on a global basis
including cloud based solutions like SFDC.
• Technically savvy and process oriented

BENEFITS

• 5 weeks of vacation, 5 sick days and 2 volunteer days paid off
• Multisport card with 75% covered by Zebra
• Training and personal development in soft skills and hard skills, access to our internal learning portal at all times and also internal career opportunities among Zebra departments (job rotation and guest programs)
• Free language courses
• Benefit plus card with cafeteria system
• Annual bonuses based on financial results
• Yearly salary increase according to individual performance
• Free beverages and fruit days (coffee, tea, milk available in our kitchenette)
• Meal contribution
• Life & Pension insurance contribution
• Company preschool (in Czech or in English)
• Discount at our partners (T-Mobile, Banks, HP, Dell, Microsoft Office)

ABOUT ZEBRA

Zebra is a US business that has been established for 50 years and sells innovative technology solutions within barcode and product identification. That means RFID, barcode scanners, printers, data analytics and software. We employ over 7,000 people across 100 locations in 50 countries. ​Our solutions are used by BMW, Amazon, DHL, Tesco’s and numerous hospitals around the world and even the NFL! ​Zebra in Brno was awarded as a TOP employer of the year 2018 in Jihomoravsky kraj and also ABSL Diamonds Awards 2019 for innovations.

Are you interested in joining in? Apply or see more available positions on our official website www.zebra.com.

Please, send your CV in English. We are looking forward to your application.

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Nikola Otáhalová