Začít pracovat jako Customer Service Representative na oddělení helpdesku a stát se později Team Leadrem? V Zebře celkem nic neobvyklého. Dostat šanci a pracovat jako Customer Service Manager přímo se zákazníky a partnery napříč Evropou? Pro mě další skvělý krok v kariéře. Později jsem dostala možnost přesunu do obchodního týmu a dnes jsem na pozici Channel Account Manager. Zebra je plná příležitostí, pokud jste připraveni na sobě pracovat a jste otevřeni novým zkušenostem.

Gabriela, Account Manager

Jako odborník na multimédia mám přístup k novinkám. Mohu ovlivnit, jak naši zákazníci a zaměstnanci vnímají nové produkty prostřednictvím mnou vytvořených videí. Během prvního roku jsem úspěšně dokončil několik zajímavých projektů, které rozšířily mé dovednosti. Společnost Zebra je dostatečně velká na to, aby byla uznávanou značkou, ale zároveň si dokáže udržet kulturu malé firmy.

Tomáš, Multimedia Specialist

Ve společnosti jsem začal pracovat na jejím úplném začátku v roce 2005 jako druhý najatý manažer. Moje současná pozice pokrývá více než 70 opravárenských center, servisní eskalace a engineering. Líbí se mi komplexita mojí práce a užívám si řízení týmů na globální úrovni. Jsem naprosto přesvědčen, že jak můj tým, tak i Zebra samotná, vytvářejí příjemné pracovní zázemí. Navíc, Zebra v Brně má v rámci naší korporace mimořádně dobrou reputaci. Je to první společnost, pro kterou pracuji, co skutečně žije firemní kulturou a hodnotami propagovanými vedením společnosti.

Tomáš, Director Quality Assurance

Každý den je novým dobrodružstvím. Mým úkolem je vyvažovat rizika versus výhody a současně maximalizovat využití našich zdrojů. Usilujeme o to, abychom udrželi špičkovou kvalitu služeb, což zahrnuje i taková řešení, která zajistí zachování prodeje v řádu milionů dolarů. Pracuji s týmem, který má společný cíl a vášeň. Oceňujeme různorodou, otevřenou a upřímnou komunikaci. Vzájemně důvěřujeme v profesionalitu každého z nás. Ideální zaměstnanec společnosti Zebra by měl být inovativní a logicky smýšlející osobnost s pozitivním postojem, že všechno jde, když se chce.

Martina, Senior Manager Service Escalation

Zebra Technologies is a global leader respected for innovation and reliability, Zebra offers technologies that give a virtual voice to an organisation's assets, people and transactions, enabling organisations to unlock greater business value.

Marketing Coordinator

OVERVIEW

The primary purpose of the Marketing Coordinator is to provide support for marketing team through the management of the financial and reporting processes. This role works with our global marketing function as well as Global finance, accounts payable and accounts receivable teams.

RESPONSIBILITIES

• Works to understand basic accounting principles including expense
recognition, pre-paid, accruals, capital expenditures and amortizations
• Coordinate and track regional marketing program spending which includes
raising purchase orders, coordinating SOWs, supporting new supplier set-up,
and expediting vendor invoices and producing PO expenditure reports.
• Work with project/budget owners and finance to ensure appropriate
accounting and expense recognition by making sure all orders are placed and
received in a timely manner.
• Monitor processes and tracks invoices
• Adding analysis, context and insight to data reporting to allow the marketing
function to make good, timely and smart business decisions.
• Tracks and reports progress of marketing projects
• Participates in the creation of concepts and brainstorming sessions
• Support other projects and performs other duties as required

QUALIFICATIONS

Preferred Work Experience (years):
• 1-3 years of related work experience.

Key Skills and Competencies:
• Strong organizational skills
• Fluency in both written and spoken English is essential
• The ideal candidate is process driven, detail oriented, flexible and a gifted
collaborator
• Ability to work collaboratively as well as independently on projects
• Thrives in a fast-paced, deadline-oriented environment
• Proficient in Microsoft Office and SharePoint and strong in Excel
• Team-orientated, strong interpersonal and communication skills

BENEFITS

• 5 weeks of vacation, 5 sick days and 2 volunteer days paid off
• Multisport card with 75% covered by Zebra
• Training and personal development in soft skills and hard skills, access to our internal learning portal at all times and also internal career opportunities among Zebra departments (job rotation and guest programs)
• Free language courses
• Benefit plus card with cafeteria system
• Annual bonuses based on financial results
• Yearly salary increase according to individual performance
• Free beverages and fruit days (coffee, tea, milk available in our kitchenette)
• Meal contribution
• Life & Pension insurance contribution
• Company preschool (in Czech or in English)
• Discount at our partners (T-Mobile, Banks, HP, Dell, Microsoft Office)

ABOUT ZEBRA

Zebra is a US business that has been established for 50 years and sells innovative technology solutions within barcode and product identification. That means RFID, barcode scanners, printers, data analytics and software. We employ over 7,000 people across 100 locations in 50 countries. ​Our solutions are used by BMW, Amazon, DHL, Tesco’s and numerous hospitals around the world and even the NFL! ​Zebra in Brno was awarded as a TOP employer of the year 2018 in Jihomoravsky kraj and also ABSL Diamonds Awards 2019 for innovations.

Are you interested in joining in? Apply or see more available positions on our official website www.zebra.com.

Please, send your CV in English. We are looking forward to your application.

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Nikola Otáhalová