Začít pracovat jako Customer Service Representative na oddělení helpdesku a stát se později Team Leadrem? V Zebře celkem nic neobvyklého. Dostat šanci a pracovat jako Customer Service Manager přímo se zákazníky a partnery napříč Evropou? Pro mě další skvělý krok v kariéře. Později jsem dostala možnost přesunu do obchodního týmu a dnes jsem na pozici Channel Account Manager. Zebra je plná příležitostí, pokud jste připraveni na sobě pracovat a jste otevřeni novým zkušenostem.

Gabriela, Account Manager

Jako odborník na multimédia mám přístup k novinkám. Mohu ovlivnit, jak naši zákazníci a zaměstnanci vnímají nové produkty prostřednictvím mnou vytvořených videí. Během prvního roku jsem úspěšně dokončil několik zajímavých projektů, které rozšířily mé dovednosti. Společnost Zebra je dostatečně velká na to, aby byla uznávanou značkou, ale zároveň si dokáže udržet kulturu malé firmy.

Tomáš, Multimedia Specialist

Ve společnosti jsem začal pracovat na jejím úplném začátku v roce 2005 jako druhý najatý manažer. Moje současná pozice pokrývá více než 70 opravárenských center, servisní eskalace a engineering. Líbí se mi komplexita mojí práce a užívám si řízení týmů na globální úrovni. Jsem naprosto přesvědčen, že jak můj tým, tak i Zebra samotná, vytvářejí příjemné pracovní zázemí. Navíc, Zebra v Brně má v rámci naší korporace mimořádně dobrou reputaci. Je to první společnost, pro kterou pracuji, co skutečně žije firemní kulturou a hodnotami propagovanými vedením společnosti.

Tomáš, Senior Director Global Repair Quality & Engineering

Každý den je novým dobrodružstvím. Mým úkolem je vyvažovat rizika versus výhody a současně maximalizovat využití našich zdrojů. Usilujeme o to, abychom udrželi špičkovou kvalitu služeb, což zahrnuje i taková řešení, která zajistí zachování prodeje v řádu milionů dolarů. Pracuji s týmem, který má společný cíl a vášeň. Oceňujeme různorodou, otevřenou a upřímnou komunikaci. Vzájemně důvěřujeme v profesionalitu každého z nás. Ideální zaměstnanec společnosti Zebra by měl být inovativní a logicky smýšlející osobnost s pozitivním postojem, že všechno jde, když se chce.

Martina, Senior Manager Service Escalation

Founded in 1969, Zebra is an industry leader in providing hardware and solutions that deliver a performance edge to those on the front line of businesses in healthcare, transportation and logistics, hospitality, retail, manufacturing, and sports. Our impressive portfolio features technologies in barcode printing, mobile computing, data capture, locationing, data platforms, software, services, and supplies.

Business System Analyst

Overview

Zebra is looking for the right person to work with our subject-matter guides around the world to capture detailed specifications for small IT improvement requests for Global Services and Supply Chain teams.

We are looking for someone who can execute analysis of business problems to be solved with automated systems, participates in technology needs assessments to resolve where improvements can be made and coordinates prioritization of improvement backlog items by working with various business teams and gaining their system development requests. Become one of us!

Responsibilities

• Working directly with business partners, reviews, validates, and updates various internal IT service tickets for break/fix and improvement requests. Monitors and tracks business and IT resource actions required and confirms incident system of record is being maintained
• Supports periodic review and prioritization of open IT incidents with the global Services business functional leads. Facilitates review of business justification analysis
• Develops reports and analyzes for data accuracy. Supports future looking reporting of prioritized IT requests for improvements
• Analyzes root quality issues and makes recommendation and designs reports analyzing data from one or multiple systems to key specifications of more senior staff and business partners
• Provides analysis on business problems and issues using data from internal and external sources to provide insight to decision-makers
• Identifies and interprets trends and patterns in datasets to locate influences, may be responsible for data governance processes and quality in assigned area of responsibility

Qualifications

• 2-5 years experience
• Ability to synthesize complex data into themes, stories and recommendations
• Intermediate systems knowledge in assigned functional area and present data in a visually compelling format to help business partners understand the issues, possibilities and recommendations
• Microsoft PowerPoint and Microsoft Excel - intermediate level of skills
• Presentation skills required, some formal training in public speaking/presentation skills preferred

We offer:

• 5 weeks of vacation, 5 sick days and 2 volunteer days paid off
• Multisport card with 75% covered by Zebra
• Training and personal development in soft skills and hard skills, access to our internal learning portal at all times and also internal career opportunities among Zebra departments (job rotation and guest programs)
• Free language courses
• Benefit plus card with cafeteria system
• Annual bonuses based on financial results
• Yearly salary increase according to individual performance
• Free beverages and fruit days (coffee, tea, milk available in our kitchenette)
• Meal contribution
• Life & Pension insurance contribution
• Company preschool (in Czech or in English)
• Discount at our partners (T-Mobile, Banks, HP, Dell, Microsoft Office)

Meet Zebra Technologies

We are Zebra Technologies. We Build Today. We Create Tomorrow.

Zebra is international equal opportunity US employer, established for 50 years, committed to a diverse and expansive work environment! We sell innovative technology solutions within barcode and product identification - RFID, barcode scanners, printers, data analytics and software. We employ over 7,000 people across 100 locations in 50 countries. ​Our solutions are used by BMW, Amazon, DHL, Tesco’s and numerous hospitals all over the world and even the NFL! ​Zebra in Brno was awarded as a TOP employer of the year 2018 in Jihomoravsky kraj and also ABSL Diamonds Awards 2019 for innovations.

Aren't you interested in joining in?

Kontakt

ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED
Ivana Galbava