Pro společnost Zebra jsem začal pracovat jako specialista technické podpory Level 1 pro zcela novou produktovou řadu. Brzy jsem se stal mentorem týmu a v důsledku toho byl povýšen do seniornější role. Po více než 1,5letém působení na pozici hlavní kontaktní osoby regionu EMEA pro specifické produkty jsem zatoužil více se věnovat obchodní činnosti. Nejprve jsem tedy zastával funkci Business Development Advisora a zodpovídal za využití nových obchodních příležitostí v rámci vztahů se zákazníky i globálními partnery a poté jsem se posunul na obchodní pozici.

Eric, Channel Manager

Moje první práce v Zebře byla v týmu specializujícím se na administraci smluv. Zhruba po roce se objevilo volné místo v týmu technické podpory Level 1, zkusil jsem štěstí tam a zafungovalo to. Tato práce byla vším, co jsem si jen mohl přát. Po zhruba dvou letech jsem byl připraven posunout se na další úroveň v oblasti technické podpory. Připojit se k týmu Level 2 o pár let později tak bylo pro mne přirozeným krokem. Před 3 lety jsem se stal vedoucím týmu a později manažerem týmu L2. Byla to sice velká změna, ale stále mám ze svojí práce velkou radost – můžeme pozitivně ovlivňovat životy lidí kolem nás.

Henrich, Manager Technical Support

Technické a IT pozice

Jste IT geek nebo se zajímáte o nejrůznější technologie? V této sekci naleznete technické pozice jak pro pokročilé, tak pro ty, kdo mají rádi technologie a nebojí se učit. Zaměřujeme se na podporu našich vlastních produktů a zákaznických řešení – čteček a tiskáren čárových kódů, RFID technologie, mobilních počítačů a mnohých dalších.


Vyhledávání

Aktuálně nenabízíme žádné volné pozice