Kariéra v Zebře
V naší brněnské pobočce najdete kariérní příležitosti v následujících odděleních: Customer Support a Service, Finance, Business Analysts, Change Management, Project Management, Supply Chain, Global Repair Quality Team, HR a Talent Acquisition, IT a Marketing.
Finance
160 členů poskytujících podporu regionům EMEA, APAC a Amerika.
Finanční tým zahrnuje různé činnosti, včetně Accounts Payable (AP), Accounts Receivable (AR), Business Intelligence (BI), Financial Planning & Analysis (FP&A), General Ledger (GL), Innovation a Automation, International Treasury, Master Data, Payroll, Tax a Internal Audit aktivity.
Co děláme
- Zajišťujeme, aby naši dodavatelé dostávali platby včas a ve správné výši
- Poskytujeme relevantní obchodní informace finančním týmům napříč regiony
- Jsme zodpovědní za účelné zaznamenávání a zpracování firemních transakcí, za plánování a poskytování zanalyzovaných informací našim kolegům
- Vedeme účetnictví a zajišťujeme, aby společnosti, které jsou součástí Zebra EMEA splňovaly všechny zákonné požadavky
- Zajišťujeme, aby mzdy pro 7 000 zaměstnanců byly vyplaceny správně a včas
- Řídíme efektivní daňové plánování, výkaznictví, zajišťujeme dodržování daňových předpisů a řídíme likviditu společností Zebra v regionech EMEA a APAC
Co tě u nás čeká
- Podpora kontinuálního profesního růstu
- Rozvoj dovedností v oblasti automatizace
- Sdílení relevantních obchodních informací v rámci týmu
- Rozvoj komunikačních dovedností včetně „storytellingu“
- Dokončení profesních certifikací (např. ACCA)
- Seznámení se s inovačními nástroji jako je Power BI, SQL nebo Python
- Možnost účasti v rotačním programu napříč různými finančními týmy
- Teambuilding aktivity
Co se líbí našim zaměstnancům
Customer Service
Naše týmy zákaznického servisu poskytují podporu mezinárodním zákazníkům v 10 evropských jazycích.
Zákaznický servis se skládá ze 4 oddělení – Customer Support, Customer Partner Services, Technical Department a Managed Services. Členové našich týmů pocházejí z více než 20 zemí a mají různorodé profesní zkušenosti.
Co děláme
- Sloužíme jako první kontaktní bod pro naše zákazníky (B2B)
- Spravujeme objednávky zákazníků po celou dobu životního cyklu produktu
- Prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonu řešíme každodenní požadavky našich zákazníků
- Zodpovídáme složité otázky týkající se oprav našich zařízení
- Pracujeme s různými systémy CRM, ve kterých vás zaškolíme
- Oddělení technické podpory má dva hlavní týmy, jeden se zaměřením na tiskárny a druhý na mobilní počítače a skenery
- Snažíme se, aby zařízení našich zákazníků dosahovala vynikajícího výkonu a tím se snížila potřeba jejich oprav
Co tě u nás čeká
- Příjemné pracovní prostředí, multikulturní tým, skvělá týmová práce a karierní růst
- Spolupráce se zákazníky z různých průmyslových odvětví z celého regionu EMEA
- Rozvoj odborných dovedností pro úspěšnou kariéru v mezinárodní společnosti
- Vzdělávání v oblasti technických programů
- Individuální rozvoj talentů
- Rozvoj dovednosti řešit náročné situace s pozitivním přístupem
- Práce v multikulturním prostředí
Co se líbí našim zaměstnancům
Analytics
Globální tým business analytiků
Analytický tým zahrnuje týmy Business Analysts Customer & Partner Services Organization, Business Analysts Repair Data, Business Analyst Service Product Management, Global Sales Operations a Sales Operations tým.
Co děláme
- Generujeme, zpracováváme a publikujeme data do přehledných dashboardů a pomáháme tak manažerům při rozhodování
- Snažíme se získat z dat co nejvíce poznatků a ty sdílíme interním i externím zákazníkům
- Obhospodařujeme široké portfolio metrik z různých oblastí – od prodeje hardware a software, přes servis až k opravám a mnoho dalšího
- Přispíváme k integraci společností, které Zebra koupila (např. Matrox, Fetch Robotics apod.)
- Velký důraz klademe na efektivitu práce a stálé zlepšování – neustále hledáme lepší, rychlejší a kvalitnější postup
Co tě u nás čeká
- Firemní kultura založená na spolupráci a učení se jeden od druhého
- Naučíš se, jak zvládnout celou metriku sám – od stažení dat a zpracování, přes analýzu až po prezentaci výstupu
- Vytváření dashboradů pomocí nejmodernějších BI nástrojů
- Porozumíš tomu, co pomáhá firmě růst, jaké ukazatele sledujeme a proč, jak se vyvíjí v čase a jak to všechno dostat do jediného příběhu
- Zlepšíš svou orientaci v analytickém prostředí díky aplikacím jako jsou Siebel/OAC, Power BI, Power Automate/PowerApps a SQL
- Zapojíme tě do zajímavých projektů v různých oblastech či regionech