Kariéra v Zebře

V naší brněnské pobočce najdete kariérní příležitosti v následujících odděleních: Customer Support a Service, Finance, Business Analysts, Change Management, Project Management, Supply Chain, Global Repair Quality Team, HR a Talent Acquisition, IT a Marketing.

Přečtěte si více o našich největších týmech.

Finance

160 členů poskytujících podporu regionům EMEA, APAC a Amerika.

Finanční tým zahrnuje různé činnosti, včetně Accounts Payable (AP), Accounts Receivable (AR), Business Intelligence (BI), Financial Planning & Analysis (FP&A), General Ledger (GL), Innovation a Automation, International Treasury, Master Data, Payroll, Tax a Internal Audit aktivity.

Co děláme

  • Zajišťujeme, aby naši dodavatelé dostávali platby včas a ve správné výši
  • Poskytujeme relevantní obchodní informace finančním týmům napříč regiony
  • Jsme zodpovědní za účelné zaznamenávání a zpracování firemních transakcí, za plánování a poskytování zanalyzovaných informací našim kolegům
  • Vedeme účetnictví a zajišťujeme, aby společnosti, které jsou součástí Zebra EMEA splňovaly všechny zákonné požadavky
  • Zajišťujeme, aby mzdy pro 7 000 zaměstnanců byly vyplaceny správně a včas
  • Řídíme efektivní daňové plánování, výkaznictví, zajišťujeme dodržování daňových předpisů a řídíme likviditu společností Zebra v regionech EMEA a APAC

Co tě u nás čeká

  • Podpora kontinuálního profesního růstu
  • Rozvoj dovedností v oblasti automatizace
  • Sdílení relevantních obchodních informací v rámci týmu
  • Rozvoj komunikačních dovedností včetně „storytellingu“
  • Dokončení profesních certifikací (např. ACCA)
  • Seznámení se s inovačními nástroji jako je Power BI, SQL nebo Python
  • Možnost účasti v rotačním programu napříč různými finančními týmy
  • Teambuilding aktivity

Prozkoumejte kompletní nabídku benefitů

Co se líbí našim zaměstnancům

Volné pozice

Customer Service

Naše týmy zákaznického servisu poskytují podporu mezinárodním zákazníkům v 10 evropských jazycích.

Zákaznický servis se skládá ze 4 oddělení – Customer Support, Customer Partner Services, Technical Department a Managed Services. Členové našich týmů pocházejí z více než 20 zemí a mají různorodé profesní zkušenosti.

Co děláme

  • Sloužíme jako první kontaktní bod pro naše zákazníky (B2B)
  • Spravujeme objednávky zákazníků po celou dobu životního cyklu produktu
  • Prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonu řešíme každodenní požadavky našich zákazníků
  • Zodpovídáme složité otázky týkající se oprav našich zařízení
  • Pracujeme s různými systémy CRM, ve kterých vás zaškolíme
  • Oddělení technické podpory má dva hlavní týmy, jeden se zaměřením na tiskárny a druhý na mobilní počítače a skenery
  • Snažíme se, aby zařízení našich zákazníků dosahovala vynikajícího výkonu a tím se snížila potřeba jejich oprav

Co tě u nás čeká

  • Příjemné pracovní prostředí, multikulturní tým, skvělá týmová práce a karierní růst
  • Spolupráce se zákazníky z různých průmyslových odvětví z celého regionu EMEA
  • Rozvoj odborných dovedností pro úspěšnou kariéru v mezinárodní společnosti
  • Vzdělávání v oblasti technických programů
  • Individuální rozvoj talentů
  • Rozvoj dovednosti řešit náročné situace s pozitivním přístupem
  • Práce v multikulturním prostředí

Prozkoumejte kompletní nabídku benefitů

Co se líbí našim zaměstnancům

Volné pozice

Analytics

Globální tým business analytiků

Analytický tým zahrnuje týmy Business Analysts Customer & Partner Services Organization, Business Analysts Repair Data, Business Analyst Service Product Management, Global Sales Operations a Sales Operations tým.

Co děláme

  • Generujeme, zpracováváme a publikujeme data do přehledných dashboardů a pomáháme tak manažerům při rozhodování
  • Snažíme se získat z dat co nejvíce poznatků a ty sdílíme interním i externím zákazníkům
  • Obhospodařujeme široké portfolio metrik z různých oblastí – od prodeje hardware a software, přes servis až k opravám a mnoho dalšího
  • Přispíváme k integraci společností, které Zebra koupila (např. Matrox, Fetch Robotics apod.)
  • Velký důraz klademe na efektivitu práce a stálé zlepšování – neustále hledáme lepší, rychlejší a kvalitnější postup

Co tě u nás čeká

  • Firemní kultura založená na spolupráci a učení se jeden od druhého
  • Naučíš se, jak zvládnout celou metriku sám – od stažení dat a zpracování, přes analýzu až po prezentaci výstupu
  • Vytváření dashboradů pomocí nejmodernějších BI nástrojů
  • Porozumíš tomu, co pomáhá firmě růst, jaké ukazatele sledujeme a proč, jak se vyvíjí v čase a jak to všechno dostat do jediného příběhu
  • Zlepšíš svou orientaci v analytickém prostředí díky aplikacím jako jsou Siebel/OAC, Power BI, Power Automate/PowerApps a SQL
  • Zapojíme tě do zajímavých projektů v různých oblastech či regionech

Prozkoumejte kompletní nabídku benefitů

Co se líbí našim zaměstnancům

Volné pozice

Nastavení cookies